To spletno mesto za svoje delovanje uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Z nadaljno uporabo spletnega mesta se strinjate z našimi spletnimi piškotki. close

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.catonex.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Podatki o podjetju

Trgovina in posredništvo Katja Lah s.p.

Kidričeva 16 B

5000 Nova Gorica

IBAN: SI56 6100 0000 9539 424

Matična številka: 6755623000

ID za DDV: 78628237

Direktor: Katja Lah

t: 040 509 680


Ob registraciji na spletni strani www.catonex.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, ki jo je navedel ob registraciji, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako omogoči sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Ličila.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost 
(nismo zavezanci za DDV). 
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Poštnina

Poštnina znaša 3,49 €. Pri nakupu na 49,99 € je brezplačna poštnina. Pakete dostavljata pošta slovenije in DPD. Večina artiklov je vedno na zalogi, kar pomeni, da boste v kolikor je bilo naročilo oddano in potrjeno do 13:00 prejeli naslednji dan.
Poštnina za plačilo po predračunu je manjša in znaša 1,99 €


Pri prevzemu z odkupnino je v ceno že vračunana provizija pošte za prenos kupnine kar znaša 1,01 €.

Opozorilo: Pogoji in stroški dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države izven Slovenije se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Trajanje dostave in odpreme blaga

Trajanja dostave - 1-2 delovna dneva

Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.

za plačilo po povzetju  naročeno blago se odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.

če je plačilo oz. nakazilo na transakcijski račun podjetja: Se naročeno blago odpremi takoj po prejemu plačila oz. Nakazila na TRR podjetja.

Možnosti plačila

- plačilo preko spletne banke

- plačilo preko položnice - UPN plačilni obrazec

- plačilo preko PayPal

Opozorilo: Pomembno je da, ko nakazujete pripišete vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, da bomo lahko hitreje odpremili blago.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 6100 0000 9539 424
BANKA: DELAVSKA HRANILNICA
BIC/SWIFT KODA: HDELSI22
IME IN NASLOV: KATJA LAH S.P.  Kidričeva 16 B, 5000 Nova Gorica
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI99

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

- če je uporabnik že odstranil embalažo in jo odpečatil; 
- uporabljenega spodnjega perila in kopalk, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
 
- pokvarljivega blaga,
 
- čevljev z umazanimi podplati ali drugače umazane oz. poškodovane;
 
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
 
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
 
- drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
 
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
 

Postopek za vračilo blaga:

Prijavite se v "Moj račun" v www.catonex.si
Odprite mapo "Zgodovina in podrobnosti mojih naročil"
Kliknite na gumb "Podrobnosti" naročila, ki ga želite vrniti.
Izberite in označite izdelek, ki ga želite vrniti.
Ker nam je vaše menje zelo pomembno, vas prosimo, da vpišete tudi razlog vračila. Če tega ne želite, enostavno vnesite / v spodnje okno.
Kliknite na gumb "Ustvarite obrazec za vračilo blaga"
Odpre se novo okno, kjer izpiše, da je vračilo »V čakanju na potrditev«.
Status se bo v naslednjem koraku spremenil v »Čakanje na pošiljko« in v desnem oknu Obrazec za vračilo, kliknite na gumb »Natisnite« in natisnite obrazec za vračilo izdelkov, ki ga priložite izdelkom, ki jih vračate.
Izdelke pošljite s priporočeno pošto oz. na način, da je pošiljka sledljiva. V primeru, da kupec pošlje (vrne) pošiljko prodajalcu brez sledljivosti, prodajalec ne odgovarja za pošiljko, če se ta izgubi.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ko bomo pošiljko prejeli, se bo status vračila spremenil v »Pošiljka prejeta«, ravno tako vas bomo o tem obvestili in vrnili celotno kupnino na vaš TRR.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.catonex.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Ponudnik lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Ponudnik Katja Lah s.p. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 040/509-680 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@catonex.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v treh delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Novi Gorici.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.